Despre noi

Infiintat in anul 1994, Antares Group in acest moment are în portofoliu un numar de 10 companii, care au ca si domeniu de activitate: transportul auto, turismul, dezvoltarea imobiliara, constructiile, prelucrarea si distributia de produse petroliere .

Cu un efectiv de 400 de angajati bine calificati, o Politica de Calitate foarte riguroasa si o orientare Directa catre Nevoile Clientilor nostri am reusit sa devenim “Furnizorul Preferat” de bunuri si servici pentru acestia, lucru dovedit de continuitatea in timp a relatiilor comerciale si cresterea numarului de clienti de la an la an.

Viziune, misiune, valori

Viziunea companiei este dezvoltarea unui business caracterizat de un inalt nivel de profesionalism si etica, ce va avea un impact pozitiv asupra mediului de afaceri romanesc.
Misiunea noastra consta in promovarea imbunatatirii practicilor de business, prin propriul exemplu, avand ca model standardele internationale.

Antares Group este o companie responsabila, care si-a propus sa-si conduca afacerile cu onestitate si integritate. Dam dovada de profesionalism atat fata de clienti, furnizori, parteneri de afaceri, actionari, cat si fata de competitori si autoritati. De asemenea, credem in tratarea tuturor angajatilor cu respect, creand un mediu de lucru placut si orientat catre eficienta.

CSR

Credem in conceptul de responsabilitate sociala, ca parte integranta a strategiei grupului.
Suntem constienți de impactul acțiunilor noastre asupra societății din zonă în care activăm și ne asumăm acest rol important prin aplicarea unor standarde ridicate ale modului de lucru, privind măsurile de protecție și siguranță ale muncii și mediului, promovând un astfel de comportament atât intern, cât și extern.

Strategie

Strategia companiei constă în dezvoltarea durabilă a business-ului, prin imbunatatirea continua a calitatii produselor si serviciilor, cresterea profitabilitatii si scaderea costurilor operationale.

Structura organizatorica

Echipa Antares Group este caracterizata in primul rand de profesionalism. Oamenii din spatele companiei sunt cei care inspira si sustin valorile brandului.