Anunt  de participare – Achizitie servicii consultanta

La 05 noiembrie 2015, Comisia Europeană a lansat o cerere de propuneri de proiecte in cadrul  programului “Connecting Europe Facility” pentru Transport (Connecting Europe Facility 2014-2020/ Transport calls for proposals 2015).

 

Antares Grup, prin firma sa SC Denisson Energy SRL, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului J32/777/27.08.2013, CUI RO27678219, adresa SELIMBAR , aleea Monumentului, 1, judetul Sibiu reprezentata legal de dl. Danut Zgripcea, intentioneaza sa achizitioneze servicii de asistenta si consultanta pentru elaborarea si implementarea unui proiect cu finantare europeana, care sa acopere urmatoarele etape :

 

Etapa1

Elaborarea unei aplicatii de finantare in cadrul apelului de proiecte lansat prin Connecting Europe Facility 2014-2020/ Transport;

Serviciile vor trebui sa cuprinda:

  • Analizarea eligibilitatii;
  • Identificarea/verificarea documentelor necesare intocmirii aplicatiei;
  • Elaborarea aplicatiei de finantare;

Transmiterea cererii de finantare in format electronic in conformitate cu documentatia existenta pe pagina web https://ec.europa.eu/inea/en/connecting-europe-facility/cef-transport/apply-funding/2015-cef-transport-calls-proposals

Termenul limita pentru depunerea aplicatiei de finantare si a documentelor adiacente este 16.02.2016

Etapa 2

Consultanta si sprijin pentru activitati de management in scopul implementarii proiectului, numai in cazul aprobarii finantarii, va cuprinde:

  • Negocierea acordului de finanțare și realizarea modificarilor la contract, daca este

necesar;

  • Consultanta privind procedurile de indeplinit;
  • Comunicarea cu finantatorul, in masura in care nu este in mod obligatoriu sa fie efectuate de către beneficiar;
  • Realizarea raportarilor catre finantator pe baza informatiilor furnizate de catre beneficiar;
  • Verificarea respectarii cerintelor de forma ale documentelor etc.;
  • Participarea la intalniri cu institutiile europene;
  • Compilarea rapoartelor anuale si finale
  • Cereri de prelungire a contractului, plăți intermediare, in functie de necesitati etc.

Organizatiile sau consultantii specializati in furnizarea de servicii pentru accesarea de fonduri europene si asistenta in gestionarea proiectelor finantate din fonduri europene sunt invitati sa transmita.:

  • cate o oferta de pret pentru furnizarea serviciilor de consultanta, pentru fiecare din cele doua etape ale proiectului. Pretul poate fi exprimat in sume fixe sau valori procentuale din valoarea finantarii proiectului;
  • Referinte care sa ateste experienta in intocmirea si implementarea proiectelor europene ;

Criteriul de atribuire: best value for money /cel mai bun raport calitate-pret

Factori de evaluare ce vor fi luati in considerare la selectia ofertelor :

  1. Proiecte in care a fost implicat Ofertantul in ultimii 5 ani  (proiecte elaborate sau implementate) :
    1. – minim 5 proiecte – 60 puncte
    2. – minim 3 proiecte – 40 puncte
    3. – minim 1 proiect – 20 puncte
    4. – niciun proiect – 0 puncte
  2. Experienta relevanta in proiecte similare (finantate prin Mecanismul Interconectarea Europei)
    1. Minim 3 proiecte similare – 20 puncte
    2. Minim 1 – proiect – similar – 10 puncte
    3. Niciun proiect similar – 0 puncte
  3. Pretul ofertei
    1. Punctajul maxim va fi obtinut de punctajul cu Pretul cel mai mic -20 puncte
    2. Ofertele cu preturi mai mari vor primi in ordine crescatoare cate 5 puncte in minus (pana la zero)

Va fi declarat castigator ofertantul care obtine punctajul cel mai mare. Punctajul maxim posibil : 100 puncte.

Informatii despre contract:

Durata contractului :  cca 4 ani, acoperind perioada de dedunere a proiectului si ulterior, numai in cazul aprobarii finantarii  – perioada pre-contractuala si perioada de implementare. Durata contractului poate fi revizuita in functie de perioada de evaluare a proiectului.

 

Pretul nu se va ajusta dupa atribuirea contractului. 

Locul de livrare al serviciilor: la sediul beneficiarului si al furnizorului.

Ofertele de pret se vor  transmite in limba romana sau limba engleza, pana in data de 05.01.2016, la adresa Ramnicu-Valcea, str. Dacia, nr.10, telefon 0250734161,  email office@antares-group.ro, ora 17, in format fizic sau electronic, la datele de contact indicate anterior.

Clarificari se pot obtine de la adresa de mai sus, cel tarziu  pana la data de 23.12.2015.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *